Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2010 09:18 - 17 Май- рекламен ден на хомосексуализма
Автор: kontra Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 4091 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 17.05.2010 09:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ако днес от рано ви върви наобратно- нормално е! От новините разбрах, че трябва не само да съм толерантен към сбърканите в сексуалните си страсти, ами и че 17 Май е денят за това. По телевизията един младеж обясняваше как майка му навремето сама разбрала накъде отива работата при него и това му спестило признанието „Мамо, тате, аз съм педераст”. Само дето той използваше по- сложната думичка не-хетеросексуален!?! 

Аз съм толерантен към хомосексуалистите- да, нямам нищо против това което става в чуждите кревати! Обаче моля за следното: 

Да престанат да навират в лицето на обществото личните си проблеми! Да спрат завинаги да рекламират педерастията като нещо модерно и да бъдат те самите толерантни към нормално ориентираните хора, благодарение на които са и дошли на този свят!

Защото ако хората незнаят, че някой е с други сексуални предпочитания как ще го дискриминират, как ще нарушат правата му? Нима се отнасяме лошо към любителите на секс със стари хора, или към онанистите? Не- защото обикновенно незнаем, че те са такива. Така незнаем и за педофилите, за садистите и мазохистите, за правещите секс с животни, за фетишисти и такива, които се чукат с майки, бащи братя, сестри и братовчеди. Дори и за нудистите си има специални за целта плажове- нима ще ви е приятно ако децата ви си играят в парка, а по пейките се кълчат голи дъртаци? А всъщност нудизма е нещо по- нормално от хомосексуалността- и въпреки това се съобразяваме и ние и самите нудисти! И не си търсят "правата"!

Аз съм толерантен, но не съм съгласен с рекламата и публичното афиширане на всичката тази нечистоплътност! Не съм хомофоб, но не приемам тези неща да са обществен фактор!
Уважаеми дами и господа, които сте различни: бъдете си такива, но дискретно и разумно! Защото днес освен вас сила трупат и всички останали, които обичат да злоупотребяват с темата за малцинствата! Бъдете сигурни, че и за тях ще пиша скоро...

Апелирам към всички членове на обществото: бъдете толерантни към останалите, но не се поддавайте на внушението, че е редно да се дава явен вид на всичко! Защото ако днес започнем да приемаме публичното демонстриране на хомосексуализма, утре може да очакваме да имаме колега ексхибиционист, който подавайки ни чаша кафе сутрин в офиса, галантно да открива шлифера си под който държи над правото си да ходи така, както Бог е създал човека...
image




Гласувай:
19



1. xxxx - И си мислех, лекичко така..
17.05.2010 11:05
.. за афиша (или афиширането..)
Колко от странното ходи по нас.. много от него ни пляска по ЯКОто.
Хубав пост.. Вкарва размисъл (по мен)..
Когато "ходиш" по различното просто те забелязват (не говоря за случаите на модернизъм, който е плъзнал във новото на века.. в крайна сметка модерното ходи по вековете..) Говоря, че понякога просто ти личи, че си различен, ей така, личи ти БЕЗ ДА ГО ИСКАШ.. И понякога хората в недообмисленото на злобата, на момента, на изражението своето пръскат болка по различното..
Просто думи са, мои са..
Мото на деня, моето: "ТОЛЕРАНТНОСТ ОТ ДВЕТЕ СТРАНИ - ПРОЯВЯВАЙ СЕ...

хъхъхъ ай готин ден, с мен без мен, все тая..
:p
цитирай
2. xxxx - Абе нямаше ли тукинка-мукинка..
17.05.2010 11:07
още един англо-коментар.. Тъкмо щях да съ изпробвам по превода-мевода и съ е зачезнал-резнал..

хъхъхъ
:p
цитирай
3. kontra - имаше..
17.05.2010 11:09
ама не беше англо- коментар а НАГЛО- коментар- рекламно съобщение, което резнах :))
цитирай
4. xxxx - Толкова бързо го изшътка(демек затри с гумата),че съ омотах в мойто бързодействие..
17.05.2010 11:41
.. и сега шъ трябва да съ прилагам по упражненията на рефлексите, моите..
:p

пп: хъхъ, между другото, понякога аз съм по изчаткването на нагло-коментарите както ги наричаш.. моменти са ми по слабостта..
дъ знайш само де.. всеки луд с номера си, а е забавно от чат на ПАт да прилагаш "номер по лудоста.." хъхъ

различия, нали?!, кой ти ги дава..
аре бате чавУу, в превод чао..

pp:( и още нещо от нещото, това е автоматично съобщение и всеки отговор по него шъ съ доведе до безхаберието)
:p
цитирай
5. monarchism - Аз пък хич не съм толерантен към и...
17.05.2010 12:05
Аз пък хич не съм толерантен към извратеняците. Винаги е имало подобна измет, но толкова много и навсякъде, в последните векове надали...
цитирай
6. kontra - имало е
17.05.2010 12:23
monarchism написа:
Аз пък хич не съм толерантен към извратеняците. Винаги е имало подобна измет, но толкова много и навсякъде, в последните векове надали...

Ето тук един опит за групово изнасилване на мъже, описан в Библията- Битие 19: 4-9 + линк:
http://biblia.duh-i-istina.net/index.php?k=1&g=19&s=4&sw=%F1%EE%E4%EE%EC&tr_search=1
цитирай
7. blagovestie - Страхотен пост
17.05.2010 17:01
и съвсем навременен :)))
Писна ми от филми, реклами, сцени и модни списания, които пробутват - не на мен, но на децата ни, че хомосексуалността е едва ли не нещо забавно, весело, свързано с голяма поддръжка и направо марково (във всички значения на тази дума).
Чак пък ден за тях! Наравно с Деня на Майката, вероятно...
И какво толкова ги дискриминира? Че има и други, т.е. хора с хетеросексуална ориентация ли?
цитирай
8. анонимен - Подкрепям безрезервно!!!
17.05.2010 17:21
Всеки има право на избор, но ми прави впечатление, че не е нормално да си нормален в тази държава!!! Смятат ни за луди, а биват толерирани разни боклуци като Азис, Денди, Е.Минчев и разната му там сволоч, от която ми се гади и кога ли ще грабна пушката да им пробия по една дупка в тиквите!
цитирай
9. cchery - Страхотно написано!!!
18.05.2010 09:32
Смислено, структурирано и без оливане!! Напълно се припокрива и с моето мнение за тази пуста афишираност. Всъщност дали някой знае, че вчера - 17 май всъщост е обявен за Ден на българския спорт с решение на Министерски съвет и то още от 4 август 2006 г. (http://az-sportuvam.com/171/news_view.html) И че вчера беше хубаво да се замислим дали и колко спортуваме и как здравето ни зависи от това ?!?! Дори и сексуалното?!? Ама не - по-важното е че е ден на педерастията...... блях!
цитирай
10. cerise - Абсолютно
27.06.2010 19:18
същото мнение споделям и аз ... Тук е казано много точно ... Нека си имат своята специфична орентация, но няма нужда да я демонстрират и да ни я натрапват ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontra
Категория: Хоби
Прочетен: 296974
Постинги: 74
Коментари: 268
Гласове: 943
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031