Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2010 17:47 - Спомени в снимки I
Автор: kontra Категория: Хоби   
Прочетен: 2024 Коментари: 4 Гласове:
10

Последна промяна: 30.06.2010 09:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Установих, че имам известен брой снимки, които носят със себе си
специфичния заряд на уловения момент. Споделям ги за да се насладите
и поразмишлявате върху един отминал миг...
 
image image
Баба Ягодинка Петрунова от Банкя позира с брошурата. Друг "потенциалeн клиент", с котката си пред полуразпадналата се барака в Княжево.
Преди години имах честа да работя за една голяма българска компания. Нормално е в такава фирма понякога и висшите мениджъри да правят грешки. Една от тях беше твърдото решение търговските представители да обиколят всички възможни адреси с къщи в околностите на София и да предложат промоционална оферта (като по принцип работата ни бе да работим основно с корпоративни клиенти).
Настояваха за снимков материал за да не излезе, че не са посещавани обикновенните хора, които смятаха те ще допринесат за оборота с огромни темпове. Резултата в никакъв случай не опрадва прогнозите.  А  ръководството се засегна като си получи снимките, защо ли?!
 
 
image
Тук чакам удобно в служебната си кола червен светофар на бул. Гоце Делчев и бул. България. На метри от мен едно дете пазеше равновесие държейки се за камиона пред себе си. Много пъти съм се замислял колко ли съдби се преплитат на един кръстопът? Чукнете на снимката, уголемете я, вижте как се държи там и докато аз разсъждавам върху това, друг барабани с пръсти по махагоновия волан на луксозното си Бентли...
 
 
image image
Дърво, което също като някои хора държи на правотата си, въпреки проядената основа... кв. Овча Купел.
image
И една вкоренила се в стъблото човешка грижа за природата- бул. Цар Борис III.

  Толкова за днес, очаквайте и други скоро!  


Тагове:   спомени,


Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - Там на пътя-кръстопътя - много са,..
30.06.2010 09:43
..те съдбите, и шарени..
По малко тъжни да са..

пп: искам да съм споделен ТУК и за това ще пиша каквото ми е на ръка:
сутрин когато си пусна "ин дъ кар" радиото, и когато съм скрил усмивката си някъде в задния двор ми иде да съ изблъскам с десет-двайсет-петдесет камшика, задето съм такъв кух и блъскам в празното като чук.. И тогава водещия като съ изцепи готину-мотину с думи едни "Усмихнете се, и имайте прекрасното на деня..", тогава винаги, АМА ВЕРНО ВИНАГИ, тъй съ ухилвам, чи чак на съседа по лента му става също тъй готину и почваме да съ блъскаме по взаимното на хилежа..
Ба-си, ъъъъъ, всъщност какво исках да кажа, а да: Усмивка му е майката, истинска и пълна, от ето тук - от вътре да е, влажна..
цитирай
2. kontra - то за тебе
30.06.2010 10:11
бях сигурен, че ще се впечатлиш точно от тази снимка на кръстовището!
Явно съм усетил тънката линия плетяща емоционално- волевите ти импулси ;)
цитирай
3. xxxx - лимка си ти..
30.06.2010 10:15
хъхъхъ :p
цитирай
4. kontra - лимка:
30.06.2010 10:17
Стъклено топче за игра.
Във всеки край на България им викат по различен начин, във Варна са лимки, в Бургас са билички, в Русе са билюри, в Сливен гелнички. И още гуди, стъкларчета, сирийчета, джаменки, пъстраци.
В Благоевград играта се нарича коски.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontra
Категория: Хоби
Прочетен: 298579
Постинги: 74
Коментари: 268
Гласове: 943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930