Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.04.2010 10:55 - МЪЖ
Автор: kontra Категория: Хоби   
Прочетен: 6510 Коментари: 16 Гласове:
20

Последна промяна: 05.05.2011 13:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В древна утрин на един мъж му предстои изпитание, което само ще го направи по- корав. Тази сутрин друг ще преодолее всичко оплаквайки се на когото трябва...

Древният ще оправи лицето си перфектно с остър бръснач и студена вода, докато нашият съвременник ползва самобръсначка с 3 ножчета и лента от мента, гел за да му е по- гладко и автършейф балсам, ама без алкохол, че да не заприлича на някой грубиян.

После отива на работа в офиса, като седейки в новичката си кола е прецакал десетина други шофьори, защото е търсил любимото си радио и не е разбрал кога светна зелено. Появявайки се сред колеги, докато трае сутрешния прилив на енергия му е добре, подкача жените и остроумничи, а като превали обяд започва да мрънка и говори зад гърба на останалите.

В древността към пладне тепърва са загрявали за по- тежки задачи, ако е имало споровете са се разрешавали лично, бързо и с достойнство, а героят на 21 век в късния следобед е склонен прецака половината си колеги и ако евентуално се разчуе да използва богатството на остроумието си и мекия като тоалетна хартия език за да се оправдае и изтъкне колко далновиден шеф е този, който разбира правилно „гледната му точка”.

Договарянето някога е ставало със стискането на ръцете, а днес се правят предварителни договори, нотариални заверки, анекси, банкови гаранции и пак има недоволни, че и се оказва нарочно мислели как да намерят пролука в договореното, за да икономисат, или припечелят всичко плащайки с достойнството си, което се оказва отдавна загубено заедно с мъжественоста им.

Мазни млади адвокати, мениджъри по „човешки ресурси”, специалисти по „прецакай другарче” са мъжлетата от последните поколения. Вече няма и задължителна военна служба, където да се пречупи пубертетската им гордост, а поощрени от лесното на живота още като студенти трошат на родителите си парите по лъскави барчета, където намират и половинките си. А тези „половини” не са по- стока от тях. До вчера известна като „оная кифла дето е готова за едно малко” завърши икономическия с два езика и стана шефка на отдел, във фирмата, където заедно с мъжлето си нечестят на гърба на повярвалите в маркетинговия им подход.

В миналото за да повиши издръжливостта и силата си мъжът е бягал по каменисти пътеки и кръстосвал тояга с други сред дъбовите гори, цопвайки накрая в някой вир, но днес се посещават Фитнес и СПА центрове, където новите герои пият протеинови напитки и взимат душче, под което ако ги оправи някой своевременно ще го счетат за бонус.

А ще попитате как е приключвал денят им едно време? Със сигурност качествено, като се има предвид по колко деца са правили, докато днес се гледа телевизия, цъка на компютъра и затлъстява в удобен мек фотьойл- един модерен ковчег на безвъзвратно умиращата мъжественост.

забележка: статията визира определена група хора
и не цели да обижда останалите!




Тагове:   фитнес,   офис,   мъж,


Гласувай:
20


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. xxxx - шъ тъ изчитам от време на време хъхъхъ
21.04.2010 12:04
ако възразиш, дъ знайш щи тежи на съвеста :p
лигав съм ама дъ н` ти пука

а, и готин ден с мен без мен (все тая)
цитирай
2. kontra - 10х
21.04.2010 12:12
;)
цитирай
3. dorichela - Може ли да ми намериш едно такова от ...
21.04.2010 12:27
Може ли да ми намериш едно такова от миналото, а не някой охлюв...буквално, обезкосмен навсякъде :)
цитирай
4. miaa - Сега ще споделя неща, които може би няма да приемеш насериозно.Но си е истина:))
21.04.2010 13:09
Аз все още вярвам, че има мъже, които държат на достойнството.
Открити, естествени, с чувство за хумор.Мъже, които стоят зад всяка своя дума и
носят отговорност за нея. Не е важно, дали той е метросексуален, бисексуален
или красавец.. По -важното е да мъж в постъпките си, смел и независим.Да назовава нещата такива, каквито са.
Добросърдечен, уравновесен и интелигентен..Поздрави за постинга, Кontra !
цитирай
5. kontra - Мерси за поздравите
21.04.2010 13:50
dorichela, miaa, разбира се, че и в днешно време има запазен истински мъжки дух- аз как иначе съм го осмислил всичко това, освен гледайки днешната младеж през призмата на собствената си ценностна система :) Успех!
цитирай
6. анонимен - АБсолютно!
21.04.2010 14:05
Най-важният договор, е този на Честта...
цитирай
7. queerfish - Да, наистина благодарение на ек...
21.04.2010 14:18
Да, наистина благодарение на екстрите, които ни предлага животът днес, хората като цяло /и мъже, и жени/ са станали малко по-глезени, НО това е ...такова ни е времето...И все пак мисля, че се намират все още /и то не малко/ "качествени", истински, искрени, интелигентни, достойни ...мъже. Тука не съм пуснала "четките" :). Наистина го мисля. Усмихнат ден ти желая! :)
цитирай
8. roy - Браво! И благодаря за постинга!...
21.04.2010 14:44
Браво! И благодаря за постинга!Споделям на 100% вижданията ти ,но и Мия е права.
В края на крайщата истината остава.Достойнството и честта са неща без които животът на човека е изпразнен от съдържание.Хората с живот без съдържание са нещастни и единствената им утеха е правят други хора нещастни.
Някой от великите философи беше казал че единственото нещо ,което човек може да отнесе със себе си в гроба е любовта на хората.Бих добавил - може ли човек да бъде обичан(истински а не както обичаме кучето си) ако той не притежава чест и достойнство?
цитирай
9. vladimirtraining - Супер яка статия !!!
21.04.2010 15:39
Знаете ли, аз съм в точно това описание на модела от 21 век и го съзнавам. Работя в офис - магазин, продавам разни неща, рекламирам, за да могат да се продават и общо взето тъпотия. Обкръжението ми точно както е описано - хората с които работя, клиентите и изобщо всичко около мен е лицемерие. Вече мъжете не са мъже, а путки, най общо казано. Сключвам разни договори за съвместна работа... общо взето - ТЪПНЯ. Но сутрините и вечерите ми са изпълнение с много хубави емоции, прекарани заедно с любимите ми хора.
цитирай
10. dianatrg - Аз не съм съгласна с теб. Взел си н...
21.04.2010 15:44
Аз не съм съгласна с теб. Взел си най-черното и си акцентирал върху недостатъците, породени от съвременния начин на живот. Ей, какво лошо има в трите ножчета с лентичка или в парфюма :))) Едно време били мъже защото имали деца - да бе, ама жените им разполагали ли са с контрацептиви :)))
Много сте си хубави, е, не винаги и не всички, но ако сте перфектни ние жените няма да имаме шанс да ви имаме :)))
цитирай
11. kontra - Диана...
21.04.2010 15:58
dianatrg написа:
Аз не съм съгласна с теб. Едно време били мъже защото имали деца - да бе, ама..

Четеш и ти като дявола евангелието. Не е писано "защото", просто е показателно. Мислиш ли, че днешните жени ги оправят по- често, отколкото са били ощастливявани бабите им, когато не е имало телевизори, интернет, ГМО и увреждащи х*я стероидни добавки?
цитирай
12. dianatrg - Ох, че въпроси поставяш. . . Ощас...
21.04.2010 17:14
Ох, че въпроси поставяш... Ощастливяването на жената е много сложна тема. Предполагам, че бабите ми са го правили по-често, но не мисля, че качеството е било на нужното ниво. Съвременната жена не е само участничка в секса, тя знае какво иска и успява да го получи от не дотам съвършената си половинка :))) Мислиш ли, че тези наши дядовци са се интересували как да предразположат партньорката си, как да постъпят, че бабите да достигнат до оргазъм... Аз не мисля
Не се сърди, коментарът ми беше шеговит, защото ти си прекалено краен в оценките си към съвременните мъже :)))
P.S. Ако го нямаше интернета как щях да развивам теориите си за ощасливяването на жената? :)))
цитирай
13. kontra - има поговорка...
21.04.2010 17:31
нашенска: "Сутрин нива изорана- цял ден къща засмяна" ;)
Нашите родоначалници незнам, но на Изток има развити изкуства на многократния оргазъм още от древни времена. А от баща си знам, че прабаба ми е огласяла стария Плевен, докато прадядо и е показвал древни похвати- все пак тази работа се усвоява и с интуиция и желание ;)
А това, че съм краен е условно- както каза колегата:
vladimirtraining написа:
Вече мъжете не са мъже, а п*тки, най общо казано.

- има, има, доста са- не е крайно изказването, а обективно отразява напъплилата ни сган от метросексуалност.
цитирай
14. анонимен - Подкрепям те с една своя стара епиграма:
21.04.2010 20:36
"Ще ви отнема само минутка,
за да повторя още веднъж:
като кажем жена, разбираме п.тка,
като кажем п.тка, разбираме мъж..."

))))

Но си има и свестни мъже; ние сме от тях ;)))

цитирай
15. kontra - така е!
22.04.2010 10:53
Както каза един политик (дето го боли малко тивата) на друг (като него)- ако се съмнява- да си доведе приятелката, ама да си вземе и един фенер! :)))
цитирай
16. xxxx - хей хей, брей Парасол, дет съ римуваш като новопостроен МОЛ хъхъ..
22.04.2010 11:11
много яко е т`ва, честно ти казвам, накефих съ изкефих съ.. Готино е по лафирането..
Да си свиркаме с Ралин и неговото "Вървя си аз из папура, клатейки си нежно *** каскета.."
хъхъ
:p спирачка съм, оставям ви
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kontra
Категория: Хоби
Прочетен: 298527
Постинги: 74
Коментари: 268
Гласове: 943
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930